aras kargo

entry396 galeri
    260.
  1. Sipariş verdiğimde mecburi kullandığım ve sürekli kargomu evde bulunamadığınız bahanesiyle getirmedikleri şirket. Şikayet ettiğimde tıpış tıpış getiriyorlar. Karabük şubesi çalışanları iyi insanlar ama her gelişlerinde kedi evde mi sevebilir miyim diye kedimi soruyorlar.
    2 ...