Hukuk danışmanı olarak katıldığı programda, hukuktan çok feministlik taslaması, hukuktan uzak olarak kendi fikirlerini beyan etmesi sonucunda programdan ayrılmıştır.
Sanırım psikiyatr ümit yazmanın kendisine "kadın dayanışmasını marjinalleştirmeyin" sözüne gücenmiş olacak.
Ki adam haklıydı. Programda kendisine söz verilmediği aşikardı ama aldığı sözler de hukuki açıdan değil, feministliğini konuşturmasındandı.
Kendisi sanıyordu ki programda da bilmem kaç küsürlük takipçili sosyal hesaplarındaki gibi tüm hakimiyeti ele geçirecek.
Evdeki hesap çarşıya uymadı anlaşılan asfadjk.
Ayrıca çok irite edici bi görünümü var. Göz makyajını abarttığından mı gözlerini belerte belerte konuşmasından mı bilemiyorum.