948.
-
10 yıl sonra los angeles'da konser vermezsem ev hanımı olurum diyen yeni nesil şarkıcı.
Kim ne derse desin sırf özgüveni için desteklerim bu kızı.
Kusura bakmayın da yıllardır bu ülkede popçu geçinenlerle aynı çizgide. Sırf ergenlik egosu yüzünden itin götüne sokup duruyorsunuz.
Yolu açık olsun.
Edit: son şarkısı da gayet başarılı. Kendisini tebrik ediyorum.