kendini ekonomik anlamda liberal olarak tanımlayan(o nasıl oluyorsa, kapitalistin yumuşatılmış hali olsa gerek) zaat..
fakat ona daha karizma bir sıfat veriyim. liberal çok klişe kaldı.. bugünlerde neo-liberal daha çok karizma duruyor insanlar üzerinde.. bence ekonomik anlamda neoliberal olarka tanımlasın..daha janjanlı..