ankara

entry9985 galeri ses6
    7925.
  1. Kışlarını çok severim. Üşüsem de çok severim. Kışın hava soğukken sakaryada içip, bi şekilde eve kendimi atıp, sıcacaık yorgan altında sızmayı özledim. Ankara kışın en güzelidir.
    3 ...