şevkat yerimdar

entry209 galeri
    148.
  1. Lütfen bitir hoca. Tamam filmini çektin güzeldi ama film olarak kalsaydı aklımızda daha iyi olmaz mıydı? Beşiktaş sempatizanlığı bir tek Kardeş Payı'nda hoşumuza gitti ama oldu bitti bak zirvede bırakın artık ol mu yor. Hanzolukla maçoluğu ayırt edemeyen senaristler yüzünden yazık bunca masrafa emeğe. Bomboş dizi bomboş.
    2 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük