burger king

entry1740 galeri
    1489.
  1. eskiden 8-9 sene önce yine fena sayılmazdı eti lezzetliydi şiimdi hayatta girmiyorım aşırı kalitesiz. gidersem beşiktaş'taki city burger'e veya burger house'a gidiyorum.
    3 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük