veda etmek

entry62 galeri
    42.
  1. Benim veda edecek kimsem olmadı tam anlamıyla. Olsa da edemezdim. Bana "merhaba" diyen insanın bile küçük bir çocuk gibi bacağına yapışıp "beni karanlıklarda bırakma" diyesim geliyor. Olmaz.
    11 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük