ankara

entry9985 galeri ses6
    7895.
  1. Nefret ediyorum bu şehirden.Beton yığını gezilecek hiç bir yeri yok.Yağmur yağdığı zaman size yalnızlığın zirve noktasını yaşatır.Bir şehirde avm gezmek avantaj sayılmamalı amk.
    0 ...