az önce ansızın arayıp teşekkür ettiler. neden ne oluyor diye düşündürdü. vaktinde internetten kurye çağırmıştım onları tercih ettiğim için teşekkür ettiler galiba tam anlayamadım. lanet olsun ki 2 hafta geçmesine rağmen kurye daha gelmedi.
tam olarak konuşma bu;
-merhaba ben aras kargodan arıyorum x bey
+evet buyrun
-bize bildirim gönderdiniz falan falan bunun için teşekkür ederiz
+yani kurye mi göndereceksiniz bunun için mi arıyorsunuz ?
-kurye gelemdi mi size
+iki hafta geçti daha gelmedi
-tamam bunu bildiririm
+iyi akşamlar efenim
heyecanlandırdı bir an. ürün iadesi için çağırmıştım onlar gelmeyince ürünü 2 hafta kullandım şimdi sinsi bir şeytan gibi ürünü tekrar paketledim.