sadece bana mı oluyor hissi

entry1404 galeri
    1322.
  1. iş hayatında ve normal hayatta üzerine çektiğim olumsuzluklar karşısında söylenilen cümle.

    Amk hiçbir işi düzgün gitmez mi insanın yaa. Sadece bana mı denk geliyo bu ibnelikler?
    0 ...