Evet değerli yazarlar bugün size başımdan geçen bir hayli ilginç olayı anlatacağım.Öncelikle ben Suriyeli mültecilerin ülkede bulunuyor olmasından rahatsızım lakin konumuz bu değil.bu gün akşam 11 sularında araçla evime seyrederken 7-8 yaşlarında bir çocuğun otostop çektiğini gördüm.malum dönem biraz tehlikeli çocuğa usulca yanaşıp ne yaptığını ve nereye gideceğini sordum.Bana şaşmaza gidip ailesi için parfüm satacağını söyledi.insan bir garip oluyor 8 yaşında bir çocuk bunları söyleyince.onu evine bırakmak için doğru yola çıktım.yavaş yavaş hikayesini anlatmaya başladı.Sakat bir baba yaralı bir anne ve evi geçindirmeye çalışan 12 ve 8 yaşında iki çocuk insan gerçekten hayret ediyor.tarifi zor bir duyguya bürünüyor insan.