izmirde artik görmekten bıktığımdır bide en beteri burayı kendi ülkeleri gibi sanıp öyle davranmaları.gerizekalılar görgü terbiye nedir bilmezler.Hastanede,aile sağ. merkezinde personellerle kaba saba konuşur sen diye hitap eder sanki bizim doktorlarimiz hemşirelerimiz bunlara hizmet vermek zorunda aq.