bostanlı

entry50 galeri
    25.
  1. Geçenlerde gittiğim yer. ikincidir gidiyorum, yıllar önce gitmiştim bir de. Çok Tatlı bir yer bence. tatlı olmasında sıcacık insanların da etkisi var. izmir'in insanı çok tatlı bence. Kendimi evimde hissediyorum izmirdeyken. Ah bir de böyle sıcak olmasa..
    0 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük