Normal zamanda 7 den sonra Kızılay a ve ya merkezi yerlere giden otobüsleri boş olurken bayramda tıkış tıkış olan şehir. Bu beleşçilik algısının Amına koyayım. Melih şu otobüsleri bedava yapma binemiyoruz aq. işe geç kaldım trafikde yoğun ankara bayramda boşalmıyor.