0 facebook com

entry56 galeri
    37.
  1. sms pakedi yapmayıp buradan mesajlaşırdık. lan ben zamanında buradan hiç görmediğim birine yavşadım amk. hiç unutmam adı başaktı he bi de izmirliydi. herhalde güzeldir yani ne bilim bence mantıklı.
    5 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük