Halen metrobüste diLenen çocuklara para verenleri gördükçe sinirden kendimi boğasim geliyor.
Yapmayın amk şunu. Bu çocuklar istiSMar ediliyor. Gozlerimle gördüm yetiskin bir adam bu çocukları yönlendiriyor metrobuste. O çocuklara para vererek iyilik falan yapmıyorsunuz.