tivibu

entry264 galeri
    243.
  1. ayda 70 tele ödediğim digitürk'ü iptal edip dahil olduğum yeni dijital platform.
    digitürk yıllardır fena düdüklüyormuş bizi.
    neden?
    çünkü biz salağız da ondan.

    şimdi tivibuya geçtim.
    ful paket, fulün fulü. sinema kanalları, belgeseller, spor kanalları, şampiyonlar ligi, avrupa ligi falan.
    aylık ne kadar biliyor musunuz?
    1 tl.(bir lira)

    evet 1 lira işte.

    https://galeri.uludagsozluk.com/r/1458185/+

    biraz daha şeyapsam üste para verirler miydi acaba?
    zorlamadım.

    böyle şeyler mutlu ediyor beni nedense.
    8 ...
bu entry yorumlara kapalı.
© 2026 uludağ sözlük