oldukça fazladır herhalde sayımız. özellikle başımızda bir sürü bela varken sıkıntılar üst üste gelirken etrafınızda gülen eğlenen kişileri görünce aşırı sinirleniyorum ama elimden bir şey de gelmiyor. Böyle şeyleri görmemek için uzaklaşıyorsunuz sosyal ortamlardan eve kapatıyorsunuz. sürekli bir karamsar haller ve depresyon geliyor herhalde. Neyse çok sıkıcı bir yazı oldu bu.