eğer galatasaray a transfer olacaksa 2008-2009 sezonunun en gereksiz transferi olacaktır.
takım büyük ihtimalle tek forvet oynayacak. kadroda nonda, ümit karan ve gelecek vaadeden yaser yıldız var. sen kalkıp 33 yaşındaki adama yıllık 3 milyon euro verip alıyorsun.
hayır gelse 20 golü var kesin ama ne gerek var o kadar parayı heba etmeye.