akp ye oy verenlerin oranıdır. aşağı yukarı her iki kişiden biridir fakat anlaşılmayan tek nokta niçin %53 içinde olupta %47 ye küfür, hakaret ederler. ya biz kendi istediğimiz partiye oy verdik siz kendi istediğiniz partiye. bunun dangalaklıkla alakası mı var ki sürekli onlar koyun, onlar dağdaki çoban gibi hakaretlere maruz kalıyoruz. sonuç olarak bana hakaret eden kişi benden daha zeki olsa bana hakaret etmek yerine bana tavsiyede bulunur. ben o partiye şu sebepten oy vermiyorum sende verme, ben bu partiye bu sebepten oy veriyorum sende ver diye. tabi bu dedikleri sebepler elle tutulur gözle görülür sebepler olmalıdır.