Şike yapmış diyorlar. Bunu en çok dile getiren de Fenerbahçe taraftarı. Şikeyi iyi biliyorlar sanırım. Bu kadar emin konuştuklarına göre. Tescillenmiş ama sahaya yansımamış(!) şikelerle uefa ve cas tokadı yedikleri günleri unutturmak istemiyor olabilirler. Trabzonspor eğer ki şike yapmışsa taraftarının büyük bir bölümü Cezasını çekmesine razı gelir bence. Çünkü geçmişte şikeciler yüzünden canları yanmıştı epeyce.