ben bu yazıyı tanrı ya yazdım

entry1470 galeri
    1157.
  1. bi yer de okumustum aynen soyle yaziyordu. naiflik ve o yalnizlik hissi maf ediyor. "tanrım kollarını açar mısın?Sarılacak kimsem kalmadı kollarına geliyorum."
    3 ...