tercih edilmesinin sebebi soslarıdır.
dışardan sipariş vermeyin geldiğinde patatesler soğumuş kayış gibi oluyor.
çalışanların çoğu basenli ve suratsız oluyorlar.
bakırköy incirli caddesi, moil benzin istasyonu içinde bulunan burger king şubesindeki supervisor hanımefendi ne zaman denk gelsem bir karış surat ve insanları azarlar gibi sipariş alıyor bir daha gitmeyeceğim sizde gitmeyin.