Kadınlar postmodernizle birlikte nesne olmayı kabullenmiştir. Postmodernizmin ve neoliberalizmin ülkemize girdiği özellikle 1980'lerden beri türümüzün dişilerine karakter ithaf etmek ancak sizin kendi salaklığınız olur. Nesnelere özne gibi davranmak öznelere hakarettir.