kimse kimseyi sevmek zorunda değildir.sevmediği kisi adına yanlıslarına itiraz noktasında istediğini yazabilir de...
gelmek istediğim nokta şu türkiye de bircokları için f.gülen kanaat önderi misyonu ile kitleleri etkileyebilen gönül insanıdır.
bazıları icin kemalist-laik rejimin tehdidir.*bu kitle icin bir ajandır...
ama bazıları da var ki en tehlikeli güruh bunlardır.
din adına ona saldırılar.
bakın ne demis hoca efendiniz bilmem ne kilisesinde..bakın papazın elini nasıl öpmüs...bakın nasıl dialog dialog diyerek kafiri dost edinmis seklinde aciz yorumlar yapıyor.
tebliğ düsturunu anlayamamıs bünyeler bunu din adına yapması hakikaten hic inandırıcı ve samimi olmuyor.
hocaefendinin tevhidde birleselim cagrısını anlayamamanız onun davasından ne kadar uzak oldugunuzu ve cercevenizin ne kadar dar oldugunun acık bir kanıtıdır.
lütfen
hamis:işbu entry (#3663387) numaralı entryden hareketle yazılmıstır.