bir ara birisi bu şehir için 'her yere kızılay'dan gidersiniz' demişti de inanmamıştım.
uzun zaman oldu bu şehre gelmeyeli, ankamol daydım ve aştiye gitmem gerekiyordu. 10 kişiye sordum , hatta ankaralı bir arkadaşı bile aradım.cevaplar aynıydı:
-metroyla kızılay'a git, oradan ankaray ile dönersin geri.
gerçekten de ankara'da nereye gidecekseneniz gidin kızılay'a çıkıyor yolunuz.
ülke olsa başkenti kızılay olacak şehirdir.
Edit: tabii ki dolmuşla gittim Aştiye. Metroyla uğraşmak uzun iş.