ankara

entry9985 galeri ses6
    7724.
  1. bir ara birisi bu şehir için 'her yere kızılay'dan gidersiniz' demişti de inanmamıştım.

    uzun zaman oldu bu şehre gelmeyeli, ankamol daydım ve aştiye gitmem gerekiyordu. 10 kişiye sordum , hatta ankaralı bir arkadaşı bile aradım.cevaplar aynıydı:

    -metroyla kızılay'a git, oradan ankaray ile dönersin geri.

    gerçekten de ankara'da nereye gidecekseneniz gidin kızılay'a çıkıyor yolunuz.

    ülke olsa başkenti kızılay olacak şehirdir.

    Edit: tabii ki dolmuşla gittim Aştiye. Metroyla uğraşmak uzun iş.
    7 ...