istanbul'dan yola çıkıp sıkılarak gittiğim şehir. Şu an yoldayım ve adım adım yaklaşıyorum.
Ankara ile ilgili tanımlayamadığım problemlerim var. Oradayken bazen mutlu bazen mutsuz oluyorum ama istanbul'u, arkadaşlarımı, kardeşimi burada bırakıp tekrar Ankara'ya dönmek her seferinde zor geliyor. Bunun için Ankara'yı mı suçlamalıyım, bilemiyorum.