Her ne kadar refah kökenli olsa da abdullah gül ingilterenin adamıdır.işte bu kadar açık net ve kesin konuşuyor ve ha buraya yazıyorum.
Şimdi gelelim refahın başına tekrar geçme meselesine. Bu erdoğan sonrası dizayn edilecek türkiye modeli için biçilen planın baş aktörü ve jönü dür abdullah gül. Zaten erdoğan olduğu müddetçe ona ekmek çıkmaz. Mesele evet yada hayır değil. Mesele, erdoğanın başlattığı türkiyenin başına buyruk ve lider bir ülke olarak hareket etmesi, ne amerikayı ne ab yi takmaması, kafa kaldırması bildiğini okuması siyasetinin önüne geçmek. Bu bağlamda ülke içi siyasi dinamikleri yönlendirmek adına bundan daha -ehven- ini bulamazlardı herhalde.
Ha unutmadan söyleyelim. Bu adamın fetöcü tayfayla da arası gayet iyidir. Cemaat onu desteklemektedir. Kendisi hiç renk vermese bile.