Hayır oyu veren kişiler seçimin hakkaniyet ile değerlendirilmesi konusunun peşini bıraksın diye 2019 a kanalize edilmeye çalışılıyor. kimin önderliğinde, bu zatın. Kıyamam ben size be.
Soma ve gezi patladığında aynı makamda bu vardı ne oldu? Yine oturur koltuğuna kınar, ulan ülkede adam kıtlığı mı var? tayyip olmazsa onu ancak Abdullah indirir diyen mankafalar 2014 te de Ekmeleddin e oy bastı. Ne oldu, ne olmasını bekliyordunuz? Mevcut ortamda size sunulan siyasiler işaret ediyor, tepki gösteriyor, laf sadece. Yine laf üretecekse hiç olmasın kardeş, zaten ne çıkacağı sayı manipulasyonu ile belirlenecekse öyle bir tiyatronun unsuru olmayız