"Keşke son hükümette yer almasaydım" diyerek en nihayet gerçeklerin farkına vardığını göstermiştir. Geç oldu be ali bey, Sen de RTE'nin koltuk sevdasına olan yolculuğunda kendi ailesini bile harcayabileceğini göremedin. Tıpkı Abdullah Gül'ün, Bülent Arınç'ın ve %50'nin göremediği gibi.