buralardan binlerce km ötede olmasına rağmen ben de dahil günahını temizlediğimiz t.c. vatandaşı(emin değilim). anlayamadığım türkiye de artık her şey bu ağabeyimizin üstünden dönmektedir. herkesin ağzına sakız olmuştur(sözlük ahalisi de dahil). bu kadar konuşulacak ne yapmıştır, ne yapıyordur, ne yapacaktır. yok okullar yaptırdı yok şu yaptırdı yok bunu yaptı demeyin boşuna. o zaman etrafına topladığı binlerce insanın hakkını yemiş olursunuz. bu ağabeyimizi hala anası babası gibi savunanlara gıpta ile bakmaktayım. neden mi fethullah gülen kendini savunabilecek biri midir evet. öyle ise gelse idi ülkeye bakın bu iddialar yalan. artık yeter benim üstümden siyaset yaptığınız diyemez mi idi. işte olay burada kopuyor. sessizlikte bir nevi kabullenmedir. hiç bir korkum olmadan söyledikleriminde arkasında olarak söylüyorum ki şu an ülke nereye gidiyor ise (iyi veya kötü) onun yüzünden gidiyordur yani bu sessizliğinden.