arjen robben

entry1028 galeri
    466.
  1. ömrü hayatında bir tane entryme bile, bir tane materyalle veya veri ile gelip "arkadaş bak burada yalan söylüyorsun" diyemediği halde, yazılan yazılarda ahkam kesmek, otoriter yazmak gibi bir takım kavramlarla kendince şahsıma ayar vermiş yazar.

    kendisi, bir tane bile mesaj atıp "arkadaş bak burada bunu yazıyorsun da, neden yazıyorsun, nereden biliyorsun, bu kudreti nasıl kendine hak görüyorsun, nereden çıktı bu ukalalık?" dese, zikrettiği konularla olan alakamızı belirtebilirdik. ancak bir fenerbahçeli olarak kendisi beşiktaş konusunda ciddi yorum yapmamıza dahi bulaşmayı kendisine hak görmüştür, e şimdi eleştiri adı altında, hiçbir bilgi sahibi olmadığı konularda şahsımın yorumlarına "komik" diyen kişi ya bir bilgi fakirliğinden çekememezlik içindedir ya da gerçekten bilgilidir ilgili konularda ve yazdıklarımın yanlış olduğunu düşünüyordur ve üstadtır. ben kendimden aşağıda değil, bu bağlamda üstad görmekteyim kendisini -bu konuda ciddiyim- ve yaptığı eleştiriden sonra, her yazdığımı kendisine onaylatma ihtiyacı hissetmekteyim.

    ve aleyküm selam.

    edit: pardon ya, galatasaraylıydı kendisi, bir an karıştırdım.
    9 ...