dün cuma saati kitap okumak için evimin yakınındaki parka gittim, tam kitabımı açıp okumaya başladım bir grup suriyeli telefondan müzik açtılar, bir de son ses "savaş" oyunu oynamaya başladılar, ben bir inançsız olarak cuma namazı kılmıyorum, o saatler de etraf sessiz oluyor diye değerlendiriyorum, ama suriyeliler dinlerini rahatça yaşayamadıkları gerekçesiyle ülkelerinde savaş çıkartıp, sonra da türkiyeye sığındıklarında, namaz kılmıyorlarsa verdikleri bu savaş ne uğrunaydı?