https://galeri.uludagsozluk.com/r/1382832/+ eğer ki durum böyleyse annemin niye yaramazlıklarımı unutmadığını anlarım ve *keşke unutturmaya yönelik bir şeyler olsaydı.* derim. tabi ara sıra kendim de kullanmak kaydıyla, kimi zaman unutmayı isteyip de unutamamak da kötü.