beşar esad

entry1791 galeri
    1295.
  1. abd bile "esad'ın gitmesi öncelik değil" dedi.
    bu adam terorle mucadele ettigini dunyaya kabul ettirmis iken ne diye mesrulugunu tartismaya acacak bir sekilde kimyasal silah kullansin ki? bunun izahi nedir? bu haberler gercek mi? rusya "suriye ucaklari idlib'te teroristlerin kimyasal silah deposunu vurdu" diyor.

    sonuc ne olursa olsun. olan hep masumlara, hep cocuklara oluyor ne yazik ki.

    esad'a küfür moda oldu. ama ben bu acilarin nedenini tek bir adama baglamiyorum. aslinda baska kimler var herkes biliyor. yazmaya bile gerek yok. yanlarına kalmaz insallah!
    3 ...