beşar esad

entry1791 galeri
    1289.
  1. Neymiş, tek isim, bütün yetkilerin bir kişide olması, başkanlık=diktatörlükmüş, hiç de güzel bir şey değilmiş. O zaman 16 Nisan referandumunda oyumuz #hayır
    4 ...