sahibinden com

entry521 galeri
    276.
  1. ölücü bitmez ama ölücüden beteri ölücülerle muhatap olanlar. 220'ye monitör koydum adam 100 lira olursa gelip alayım diyor. 20 liraya kablo koydum, hem test etmek istiyor evde, hem pazarlık yapıyor. ulan 20 lira için seni evime alacağıma kabloyu çöpe atarım kablo bu la aq. 10 liralık şeyi kargoya ver diyen de var ki ilanda yakın yerlerde elden teslim yazıyorum.

    neyse ki makul insanlarda çıkıyor, çokta şey yapmamak lazım.
    0 ...