okan buruk

entry750 galeri
    67.
  1. bence istifa etmesine gerek yoktu. göztepe ile fena gitmiyordu. son haftalarda birkaç kötü sonuç aldı sadece. göztepe hala süper lig'e çıkmaya aday.
    0 ...