Oyundan öte yüz animasyonları ön plana çıkmış iş. Gerçekten çok saçma ve komik duruyorlar ve açıkcası bu çok ayıp ya. Baba siz Bioware'siniz bak öyle dandik firma falan değil. Elinizin altında dandik motor var diyeceğim o da yok abi elinizde Frostbyte engine var lan, EA public'e açsa milletin üşüşeceği bir motor lan.
işin suyunu çıkaran oyunculara da kızıyorum açıkcası, siz bitmemiş oyuna çok iyi falan diyen adamlarsınız, gram sorgulamıyorsunuz AAA parası veriyorsunuz, neden bunu böyle aşırı eleştiriyorsunuz?
Hepsinden öte asıl korkunç olan bir iki duyumla oyunun kötü olması ki bir Mass Effect bile kötü çıkıyorsa biz ölümüne yandık demektir.