özlersin, çok özlersin ama özlediğin kişi ne özlemlerine ne de beslediğin hiçbir duyguna değmez. artık belli bir süreden sonra özledim bile diyemezsin, içinde ufak bir kıvılcımken bir anda o ateşte yandığını görürsün. onun için değmez kimse hiçbir duygunuza değmez, en güzel duygularınızı hep içinizde yaşayın sevin ama daha çok sevilen olun. iyi akşamlar.