2008-2010 arasında iyilermişmiş. onun dışında yoklarmışmış.
2006'da şampiyonlar ligi'ni alan fenerbahçe idi zaten.
2011'de şampiyonlar ligi'ni alan galatasaray idi zaten.
ha keza 2015'de şampiyonlar ligi'ni alan beşiktaş'dı zaten.
yıllardır* la liga'yı kazanan ise trabzonspor'du zaten.