fc barcelona

entry1714 galeri
    1480.
  1. 2008-2010 arasında iyilermişmiş. onun dışında yoklarmışmış.
    2006'da şampiyonlar ligi'ni alan fenerbahçe idi zaten.
    2011'de şampiyonlar ligi'ni alan galatasaray idi zaten.
    ha keza 2015'de şampiyonlar ligi'ni alan beşiktaş'dı zaten.
    yıllardır* la liga'yı kazanan ise trabzonspor'du zaten.
    11 ...