bilinçsiz, dikkatsiz, sorumsuzca sürdürülen karayolları faaliyetleri yüzünden hayatın sürekli boka sardığı şehir. geçen ay da böyle olmuştu.
tekkeköy'de doğal gaz hattı borusunu delmişler. tekrar. yeniden. şehirde doğal gaz yok şu an. 3 ilçede doğal gaz yok. evet şaka gibi ama gerçek. yıl 2017 ve bu "karayolları" ne zaman bir iş yapmaya kalksa bir şeylerin içine ediyor. aynı hataları tekrarlamaktan geri durmuyor!
ne zaman bizim mahallede iş yapsalar sular kesilir, bir şeylere zarar vermeyi başarırlar.
artık söve söve dilimde küfür çeşidi kalmadı. ne yapalım 600 bin kişiden küfür yiye yiye aynı haltı yapabiliyorsanız, artık bize de tebrik etmek düşer.