Bafra ve etrafına gideceksen turan usta iyidir. Tabi 19 Mayısta ve merkezde de var ama onları tam bilmiyorum Bafra pidesi güzeldir. Mevsim yaz olsaydı pideden bafrada gençlikte ballı babada ballı cevizli dondurma çok iyi gider. Sanırım bafrayı özledim. Merkezde tam bir yer bilmiyorum.