sözleri bir yeri hariç aynı ibrahim tatlıses'in gülüm benim şarkısına benzeyen (kanımca bir esinlenme söz konusu yoksa bu kadar da tesadüf olmaz) belki gollüm'e yazılmış ve yazılacak en hisli orta dünya türküsü. sözlerini de yazayım ki tam olsun:
kabimdeki tatlı sızı
sensin bu gönlümün yazı
bakışların öyle güzel
öldürüyor beni nazı
karda açan çiçek gibi
çölde yagan yagmur gibi
sevincimsin mutluluksun
sene öyle hasretim ki
bir yürürsen bahar yürür
çiçek yürür peşin sıra
gülüşlerin ömre bedel
can katıyor bu canıma
ufkumdaki güneş gibi
içimdeki nefes gibi
ne bir heves ne bir tutku
kara sevda benimkisi