Eşi ölmüş yada eşinden ayrılmış olanların yanında evlilik dışı ilişkisinden çocuk sahibi olan annelerdir. Zordur tek başına cocuk buyutmek. Erkek için de kadin içinde çok zordur. Mumkunse tercih edilmemelidir.
Not:iki oğlunu babanne destekli yalnız büyüten bir babanin görüşleri.