merak ediyorum ya bir erkek neden aldattığı kızın 2-3 sene sonra peşine düşer, onun için üzülüp ağlar. bu fiziksel aldatma da değil, ihtiyacını giderdi geldi dersin ama ruhsal aldatmadan bahsediyorum. sevdiğin insanı artık sevmediğini söyleyip ardından hemen başkasıyla birlikte olmaktan bahsediyorum. bilen varsa aydınlatsın.