konser çıkışı arabayla evine kadar götürdüm onu. ayrılırken bu defa ben öptüm yanağından. sonra kendimi sarhoş gibi sokaklara vurdum. çatlak sesimle bildiğim bütün türküleri bağıra çağıra söyledim. bir iki pencere açıldı:
-oha... oha...
diyenler oldu. saat gecenin kaçı acaba? zamanı unutmak buna derler işte. aşk heralde !