zeki mi aptal mı olgun mu ergen mi karar veremediğim kız.
bi bakıyorum gayet mantıklı ve olgun bi şekilde konuşuyo, bi bakıyorum tam yaşına uygun ve ergenimsi şeyler söylüyo. kendisinin sesi güzeldir ama şarkılarının hep sokakta şahinle gezip bangır bangır müzik dinleyen tiplerin arabalarında çalacağını düşünüyorum. cevapsız çınlama gibi şarkılar yapmaya devam ederse kalitesinin artacağını hiç düşünmüyorum.