Ulan inanasım gelmiyor ama bir ses diyorki içimdeki, bu işin sonunda bu adam hepimizi hakkında dediklerimiz yüzünden bizi pişman edecek utandıracak. inşallah olur bu dediğim çünkü yıllardır milletin ona yaptığı baskıya karşı çıktım. Beni de kaybettiyse reisin işi zordur..